WELCOME TO MY BLOG !!!

WELCOME TO MY BLOG !!!
WELCOME TO MY BLOG !!!.(^_^)

Tuesday, March 15, 2011

STRESS !!


Bismillahirrahmanirrahim......
Assalamualaikum n salam sejahtera...

----ntok entry kali ni, kite nak gune 'AKU' sebagai kate ganti diri----

Arini aku dapat result ntok personality test yang aku ade buat seblom ni.....personality test ni menampilkan pelbagai soalan yang boleh detect tahap stress ,tahap keyakinan diri n macam2 lg...dah name pon personality test,mestilah result dye nnti akan menceritakan macam mane personality seseorang tu ...and that's it...result yg aku dapat ialah..........

MILDLY STRESSED!!!!

beginilah tahap kecomelan aku bile stress...(muke serius)...erk?

Kawan2 aku yg lain majority dapat not stress , Tapi.....Aku mmg dah agak dah..aku mesti dicop sebagai stress person....Bukan ape,mmg tyme wat soalan2 personality test tu aku berada dalam situasi yg agak stress....aku rase sedih n tension ngan bnyak bende mcm........

-Professional exam yg akan diadakan x lame je lagi....(argh!!!!!!!!!!!) -_-"
-Result exam yg x memenuhi kepuasan diri-
-keyakinan diri yg rendah-
-keje yg berlambak-
-kelemahan diri yg menyedihkan -
-Homesick yg TERAMAT-
-n so on..........-

n here come the result-------> hamek ko skali kene mildly stressed...hoh hoh hoh....
doktor yg jalankan personality test tu siap bagi no.phone dye lagi in case aku memerlukan khidmat dye ntok menangani masalah stress yg melanda diri sejak beberapa menjak nih.....Siyesly!!! aku mmg stress.....n ape yg aku dpt wat nanges je arr...='(
aku ni x biase sgt nak sembang ngan org lain secara detail kalo ade masalah....tp,ikot mood gak la.....maybe sebab aku ni pendiam n suke pendam perasaan.....



~Ya Allah, dengarkanlah isi hati hambaMu ini dan bantulah aku dalam mencari jalan penyelesaian yang terbaik ,sesungguhnya hanya kepada Engkau aku sembah dan hanya kepada Engkau tempat aku memohon pertolongan~

Ye,aku rase lebih selesa meluahkan perasaan n berdoa kepada Allah, sesungguhnye Dialah yang Maha mendengar.....
Kadang2 aku ade gak citer masalah aku kt orang lain cam kt akak aku ke, ibu aku ke ,or kawan2 yg aku rase bleyh aku citerkan masalah aku...cam aku cakap td, tp depends la situasi aku tyme tuh.....
(tapi besenye mmg simpan je la dlm hati even x bagos kot wat camtu..haish...)

papepon rase cam...FUH!! lega la sket dapat tulis kat blog nih kn...

tapi still...skang aku juz nak cakap............
AKU HOMESICK n TENSION....
tp x taw ape the best thing aku leyh buat ntok overcome problem nih....
(menangis ngan bersungguh2..waaa!!! uhuk3~)
n rase cam nak jerit je kuat2 ntok melepaskan ke'tension'an yang memberatkan dada n menyakitkan jiwa nih.....
='(

not all story must have a happy ending right?...sorry if my entry is full with my sadness expression which I think is not good n more toward negative side.....if any of you have some advice to share for me , just tell me bcoz I really need it...
~----------------Thanx-----------------~

mood: sedey tahap gaban.... ~majuk~

No comments: