WELCOME TO MY BLOG !!!

WELCOME TO MY BLOG !!!
WELCOME TO MY BLOG !!!.(^_^)

Wednesday, May 11, 2011

Sahabat yg dirindui....

Assalamualaikum......
Ape khabar sume??...bosan la arini...roomate sume da balik...rase rindu sangggaaaatttt2 kat diorang...bile diorang da balik rase sunyi la plak....mmg x best kan duduk sorang2...btol la orang cakap, "berkawan biar seribu, bercinta biar satu"...sebab kawan ni sentiasa ade kat sisi kita saat susah n senang..n mmg kat kawan la kite bleyh hu ha hu ha...sekapla, bergurau ngan selamber n sempoi....kongsi ceghite n masalah ngan dorang....shopping sakan n bergelak tawa same2, sedeyh  same2...isk2...x sangke, pejam celik pejam celik, da hampir setahun da kite duduk ngan diorang n jiran2 sebelah bilik nih....pagi tadi dengar pintu2 bilik org bukak tutup, bukak tutup...x senang duduk dibuatnye, sebab rase makin ramai kawan2 yg da balik bercuti kat umah masing2....kejap2 kite keluar bilik, gi jenguk bilik kawan2 yg lain....kalo bleyh nak jumpe diorang before diorang balik....kenangan same2 kat sini mane bleyh lupe camtu jek....segale pahit manis, suka duka,..tu sume rencah dalam persahabatan....bende2 tu sume yg buat hidup kite sentiase penuh ngan pengalaman yg sukar dipadamkan daripada kotak pemikiran....


Kawan2....

ni je coretan pendek daripada kite...jumpe lagi ye nanti....take care always....miss u all.....semoge kite sume mencapai kejayaan di dunia n di akhirat...SEMANGAT!!!....Semoge ape yg kite lalui selame ni menjadikan kite lebeyh matang n berfikiran positif....Sekali kite kawan, selamenye kite kawan...